Yhä useampi myynnin ammattilainen kipuilee kaupallisen tekemisensä kanssa. Hyviin tuloksiin voi päästä joko sattumalta tai säännöllisellä, oikean suuntaisella tekemisellä - ja varsinkin huonoina aikoina tekeminen voittaa sattuman pitkässä juoksussa kerta kerrasta.
Tämän takia löydät tästä myynnin matematiikkaa tukemaan laskurin, jonka avulla hahmotat itsellesi tai tiimillesi tavoitteiden vaatiman tekemisen tason uusmyyntiin.
Tason, jolla pääsette myyntitavoitteisiinne.
Laskurissa on valmiita laskelmia uusmyynnin suunnittelua varten, jotta työkalu olisi mahdollisimman yksinkertainen käyttää.
Muutos tapahtuu aina todellisuudesta, ei haaveista ja toiveista, käsin. Siksi laskurin monet kaavat hyödyntävät nykytekemisen lukuja - ole siis lukuja kirjatessa ja arvioidessa mieluummin raatorealisti kuin yltiöoptimisti.
Laskuriin on kirjattu valmiiksi suuri määrä kaavoja, jotka auttavat sinua hahmottamaan myynnin tekemisen avainlukuja. Helppoa, eikö!
Laskuri keskittyy ensimmäisessä osassa tekemisen määrään numeraalisen luonteensa takia. Toisessa osassa on yhdistettynä myös ajatuksia suunnasta ja laadusta - näitä ei saa unohtaa numeroviidakossa!
Luvut eivät välttämättä imartele tekemisen nykytasoa. Valmistaudu siis vaikeisiin keskusteluihin itsesi ja tiimiläistesi kanssa.
Tuntuuko laskurin täyttäminen vaikealta? Haluaisitko miettiä mallin soveltamista myös nykyasiakkaisiin? Varaa aika MTTC:n Kallelta tästä ja käy laskurin läpi yhdessä askel askeleelta täysin veloituksetta!